سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

برنامه ریزی‌ها باید در راستای تحقق سیاست‌های دولت باشد/استفاده از ظرفیت طیف‌های مختلف سیاسی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه خراسان رضوی ضرورت دارد

برنامه ریزی‌ها باید در راستای تحقق سیاست‌های دولت باشدسرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:تمام برنامه ریزی ها و جهت گیری ها باید در راستای تحقق سیاست های دولت باشد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رضا قامتی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دیدار با فرمانداران شهرستان ها گفت: این امر به مدد سیاست‌های صحیح و تلاش و هم افزایی مسوولان در رده‌های مختلف مدیریتی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: این رویکرد باید در دستورکار تمام مسوولان خراسان رضوی به ویژه فرمانداران قرار داشته باشد و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: استفاده از ظرفیت طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه خراسان رضوی ضرورت دارد.

قامتی گفت: کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف در گرو همکاری صمیمانه، هم افزایی و تلاش همه اقشاراست.

وی خواستار تعامل سازنده فرمانداران با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه شد و افزود: استفاده از مدیرانی توانمند و حرکت بر مدار شایسته سالاری و لزوم بهره گیری از گروه‌های مرجع، اثر گذار و نخبه در راستای توسعه همه جانبه مناطق مختلف خراسان رضوی، باید مورد توجه قرار داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به اجرای مطلوب برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از جمله ویژگی‌های اساسی برای انتخاب مدیران خراسان رضوی به شمار می‌رود.

قامتی با تاکید بر ارتقای رضایت عمومی در جامعه گفت: مدیران بایستی از انتقاد سازنده استقبال کنند، زیرا نقد منصفانه، زمینه رشد و تعالی امور را فراهم خواهد کرد و ضریب خطا در تصمیم گیری را کاهش خواهد داد.

وی افزود: انطباق تمام برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای خراسان رضوی با اسناد بالادستی از قبیل: سند توسعه و آمایش ضرورتی اجتناب ناپذیراست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پیگیری جهت تحقق درآمد‌های مصوب و جلوگیری از فرارمالیاتی، شناسایی مؤدیان جدید، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری صندوق‌های بازنشستگی و جذب سرمایه گذاری‌های خارجی از جمله راهبرد‌های اقتصادی برای توسعه‌ی شهرستان‌ها و خراسان رضوی است.

انتهای پیام // ف.ک
 

تحقق سیاست های دولت در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار