نقش رسانه‌ها حفظ دستاورد‌ها و انتقال به‌نسل‌های بعدی است/با وجود اصحاب رسانه انقلابی دشمن به‌اهداف خود نمی‌رسد/آمریکا به‌عنوان نهاد جبهه استکبار به‌شدت افول کرده استفرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:دشمن در مقابل انقلاب اسلامی عملیات روانی به‌راه انداخته‌اند تا اندیشه انقلاب اسلامی را کنترل کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) دیشب در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی امشب با حضور مسؤولان استانی و اصحاب رسانه در تالار شهر مشهد برگزار شد، گفت: چهل سال از استقرار نظام مقدس انقلاب اسلامی می‌گذرد و اکنون افتخار و توفیق تنفس در فضای نظام مقدس اسلامی را داریم و ما مفتخریم و توفیق داریم که در مقطع ۴۰ سالگی عمر این نظام مقدس شاهد رشد و بزرگ شدن انقلاب باشیم و در تلاشیم تا اندیشه‌های انقلابی رو به‌گسترش به‌سمت جهان اسلام برود.

وی تصریح کرد: با وجود همه فریب‌ها و گرفتاری‌هایی که در مقابل جبهه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، امروز در نقطه اوج موفقت هستیم و شکر این نعمت در عبادت، توسل و به‌زبان آوردن در مجالس و محافل است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: به‌خاطر تقدیر از کسانی که قریب به‌یک سال تلاش کردند تا جشنواره ابوذر به‌نحو احسن برگزار شود، ما نیز وظیفه داریم که از آنان تشکر کنیم، بنده به‌عنوان یک خدمتگزار بسیجی از همه دست اندرکاران و خبرنگاران زحمتکش و متولیان سخت‌کوش که برنامه‌ریزی کردند که این جشنواره انجام شود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

سردار نظری با اشاره به‌اینکه انقلاب اسلامی در عین اقتدار مظلوم است و چون تحت تهاجم سنگین رسانه جبهه مقابل قرار دارد، افزود: ایران از نظر توان فیزیکی رسانه‌ای با جهان قابل مقایسه نیست، اما اراده انسان‌ها تعیین‌کننده است و آنچه که می‌تواند نتیجه همه چیز را رقم بزند، انسان با اراده‌ای است که با کمترین امکانات کار خود را به‌سرانجام می‌رساند.

وی تصریح کرد: دشمنان ابزار رسانه‌ای در اختیار دارند و دائم در مقابل انقلاب اسلامی عملیات روانی به‌راه انداخته‌اند تا اندیشه انقلاب اسلامی را کنترل کنند، اما با وجود اصحاب رسانه انقلابی دشمن به‌اهداف خود نمی‌رسد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص گذر از مشکلات و سختی‌ها گفت: در شرایط موجود و آنچه که ما به‌عنوان عرصه اقتصاد با آن مواجه هستیم و رهبری هشدار دادند این است که از کار رسانه‌ای دشمن نباید غفلت شود، چرا که غفلت باعث عقب‌ماندگی است.

سردار نظری افزود: توجه کنیم که یک بخش عمده عملیات روانی دشمن با ابزار رسانه است، یعنی تزریق و بزرگ‌نمایی چالش‌ها و ایجاد پوششی بسته برای پنهان کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است با این هدف که مردم و جهانیان نتوانند جایگاه انقلاب را در مقابل استکبار درک کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به‌عنوان نهاد جبهه استکبار به‌شدت افول کرده است، ادامه داد: در عرصه دفاعی و علمی نظام مقدس اسلامی به‌روشنی پیشرفت داشته در حالی که آمریکا در ابعاد سیاسی و بین‌المللی بسیار ضعیف شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان مسیر‌ها و هشدار دادن به مسؤولان توسط رسانه‌ها را مهم دانست و گفت: نسل ما نسل شاهد است و ما می‌توانیم شهادت دهیم که انقلاب چه کرده و به‌آینده بر اساس شواهد و تجربه‌ها بسیار امیدوار هستیم و جشنواره ابوذر فضای مناسبی برای تحقق مهار تبلیغی که دشمن دارد بوده و باید همه مردم به‌خصوص رسانهها کوبنده و جهادی در مسیر انقلاب عمل کنند.

انتهای پیام//ج.ر

 

ما میتوانیم شهادت دهیم که انقلاب چه کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.