نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

بعضی از شخصیت‌های رده‌های اول انقلاب امروز در مقابل انقلاب ایستاده اند/کار فتنه غبارآلود کردن فضای جامعه و ایجاد شبهه میان مردم است

بعضی از شخصیت‌های رده‌های اول انقلاب امروز در مقابل انقلاب ایستاده اند/کار فتنه غبارآلود کردن فضای جامعه و ایجاد شبهه میان مردم استنماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که روزی پرچمدار انقلاب بودند اکنون در مقابل انقلاب ایستاده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  با اشاره به معنی فتنه گفت: در انقلاب ما کسانی یک روزی پرچمدار انقلاب و شخصیت‌های رده اول این نظام بودند، اما اکنون در مقابل جریان انقلاب ایستاده اند و با عنوان حفظ حقوق مردم در واقع پرچمداری جریان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دست گرفته اند.

وی با اشاره به حوادث و اتفاقات سال ۸۸ تصریح کرد: در سال ۸۸ بهانه‌ای که برای شروع فتنه آوردند این بود که ما می‌خواهیم حافظ آراء مردم باشیم، اما مسیری را طی کردند که این مسیر در جهت براندازی و فروپاشی نظام بود و به لطف خدا و با درایت مقام معظم رهبری و کمک ملت شریف ایران جلوی این فتنه‌ها گرفته شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف فتنه و فتنه انگیزی در جامعه گفت: فتنه انگیزان در واقع غایت نهایی دارند که آن مسئله فروپاشی نظام اسلامی است، اما در مسیر رسیدن به اهداف خود یکسری مسیر‌های میانی را نشان می‌کنند تا افکار مردم را منحرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر با بیان اینکه فتنه یکی از ابزار دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام مقدس جمهور اسلامی و امام و رهبری است افزود:کاری که جریان فتنه انجام می‌دهد غبارآلود کردن فضای جامعه، ایجاد شبهه و تردید میان مردم و انحراف اذهان مردم است.

امام پرچم هدایت است

وی با اشاره به جایگاه امام و رهبری در دوران فتنه تصریح کرد: گاهی به قدری فضای جامعه غبارآلود و تاریک می‌شود که برای انسان هابه صورت طبیعی پیدا کردن راه مشکل است؛ اینجاست که جایگاه امام در جامعه روشن می‌شود که رابطه با آن فرموده اند امام پرچم هدایت است تا در مردم در طوفان‌هایی که بپا می‌شود راه را گم نکنند و به وسیله‌ی او آگاه شده و مسیر درست را انتخاب کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمانی که رابطه مردم و امامشان چه در عصر حضور و چه در عصر غیبت ضعیف و سست شده، مردم دچار گمراهی و انحراف شده اند و باید تلاش کرد تا این رابطه با ولی و امام با جدیت در جامعه حفظ شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: فتنه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار