مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:سه طرح خدماتی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در روستاهای ورکان، ویدوج و پنداس از توابع بخش برزک در این شهرستان افتتاح شد.

مصطفی جوادی مقدم مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی برای گروه های هدف شامل مادران باردار، نوزادان، دانش آموزان، میانسالان، سالمندان، خدمات دارویی، پرستاری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط و حرفه ای از جمله اقدامات بهداشتی و درمانی این مراکز است.

به گفته وی، هزینه ساخت خانه بهداشت روستاهای پنداس و ویدوج از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان پرداخت شده و برای ساخت این خانه های بهداشت جمعا حدود 700 میلیون تومان هزینه شده است.

وی خانه های بهداشت هر روستا را با زیربنای 193 متر مربع یادآورشد و افزود: برای ساخت خانه بهداشت ورکان 350 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه و با مشارکت بنیاد برکت هزینه شده است.

به گفته وی، بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮاﻳﻲ ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شد تا وضعیت اجتماعی و اقتصادی مناطق محروم کشور را متحول سازد. گستره فعالیت بنیاد برکت وسیع است و زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آب‌رسانی، مخابراتی، فرهنگی و مذهبی، مسکن، ورزشی، انتظامی، جاده‌ای، آبخیزداری، دامپروری، تامین سوخت و طرح‌های هادی روستایی را شامل می‌شود.

شایان ذکر است: آیین افتتاح خانه های بهداشت روستاهای ورکان، ویدوج و پنداس در کاشان با حضور مهندس اصغری زاده از بنیاد برکت، مسئولان و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در آزران کاشان اجراشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار