برگزاری همایش آموزشی مسئولین فرهنگی آب و فاضلاب در مشهد

همایش آموزشی ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور با حضور ۴۲۰ نفر در مشهدبرگزار شد.

برگزاری همایش اموزشی مسئولین امور فرهنگی آب و فاضلاب در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود مهاجری مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور در همایش آموزشی ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور گفت: این همایش در دو روز و با حضور ٤٢٠ شرکت کننده برگزار شد.

مهاجری  افزود: در این همایش به موضوعاتی، چون نماز، الگوی مصرف آب، سبک زندگی و مباحث اخلاقی پرداخته شد.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: طبق تفاهم نامه‌ای که وزارت کشور تنظیم کرده است تمامی مسئولان شرکت‌های آب و برق سراسر کشور باید هر سال در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور گفت: شورا‌های فرهنگی از سال ٩٠در شرکت‌ها تشکیل شده است و تاثیرات خوبی در زمینه فرهنگی و تثبیت مسائل در شرکت‌ها داشته است.

مهاجری در رابطه با سامانه سما نیز افزود: این سامانه از جانب وزرات نیرو مشخص شد تا گزارش های فرهنگی  در یک سامانه و به صورت سیستمی وارد شود و یکی از پایه‌های ارزیابی قرار گیرد.
 
علی اکبر مهاجری  معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو نیز در این همایش گفت: یکی از نقاط ضعف  این است که در انتخابات تبدیل به افرادی پوپولیست می‌شویم و وعده‌های مختلف می‌دهیم و بعد از انتخاب شدن دیگر توانایی تحققشان را نداریم.

وی افزود: قطعا نقاط قوت و ضعفی داریم لذا به عنوان مسئولین فرهنگی باید نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را ساماندهی کنیم تا به اهداف اصلی انقلاب اسلامی برسیم.
 
انتهای پیام//آ.ح
 

کارگاه آموزشی برای مسئولین امور فرهنگی آب و فاضلاب برگزار شد

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار