معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحد‌های قابلیت دار خوبی در شهرک صنعتی ایوان ایجاد شده است.

اشتغال ایجاد شده در شهرک صنعتی ایوان رضایت بخش استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحد‌های قابلیت داری در شهرک صنعتی ایوان ایجاد شده که با اجرای طرح‌های خوب زمینه اشتغال خوبی فراهم کرده است.

 صالحی نیا افزود: شرکت تعاونی مستقر در این شهرک با نام ۲۴۵۱ در زمینه تولید اسید سولفوریک و سولفات پتاسیم فعالیت خود را به بهترین شکل می‌دهد و زمینه اشتغال خوبی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: تولیدات در بخش مصارف کشاورزی نیز مناسب و با تامین سرمایه در گردش و تقویت منابع مالی مورد نیاز و افزایش ظرفیت می‌تواند به این حوزه نیز کمک کرد.
مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص مسائل زیست محیطی این شرکت نیز گفت: تمهیدات لازم توسط سرمایه گذاران شرکت برای رفع مشکلات موجود پیش بینی شده است.

صالحی نیا بیان کرد: شرکت نورد نیز یکی دیگر از واحد‌های فعال شهرک ایوان است که علاوه بر اشتغالزایی مناسب تولیدات با کیفیتی را نیز به بازار عرضه می‌کند.
وی گفت: این شرکت در زمینه نورد فعال است و مشکلات موجود در آن باید رفع شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: طرح توسعه شرکت در زمینه تولید شمش فولادی نیز در حال اجراست و قبل از رسیدن به مرحله تولید باید برق مورد نیاز آن تامین شود.

وی تاکید کرد: در این راستا از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل برق مورد نیاز همه شهرک‌های صنعتی مخصوصا شهرک ایوان استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/با

اجرای طرح ها  و توسعه اشتغال درشرکت صنعتی شهرستان ایوان

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.