شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بدو ورود به ارومیه ،در خصوص تلاش برای بهبود وضعیت معیشت کارگران خبر داد.

شریعمداری به آذربایجان غربی سفر می کند+برنامه ها

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر، محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی تامین اجتماعی در شهرستان خوی به آذربایجان غربی سفر کرده است.

وی بعد از ورود به فرودگاه ارومیه، بلا فاصله در کارگروه اشتغال استان شرکت کرده است و سپس عازم شهرستان خوی می‌شود.

شریعتمداری در شهرستان خوی، بیمارستان ۳۲تخت خوابی امیرالمومنین(ع) شهرستان خوی را افتتاح می کند و بعد از ظهر امروز  در ارومیه، درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع)  با حضور وی به بهره برداری می رسد.

محمد شریعتمداری در بدو ورود به ارومیه در گفتگو با خبرنگاران   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،افزود: در راستای افزایش میزان معافیت‌های واردات کالا،در صدد هستیم با توجه به شرایط اقتصادی موجود، از ظرفیت این تعاونی‌ها بیش از پیش در راستای بهبود وضع اقتصادی کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به رشد قابل توجه سهم تعاونی‌ها در اقتصاد امروز کشور بیان کرد: اوایل  انقلاب تنها یک هزار و ۱۰۰ تعاونی داشتیم که این رقم در حال حاضر به ۹۳ هزار مورد رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تلاش برای بهبود وضعیت کارگران در کشور خبر داد و گفت: کمیته دستمزد شورای عالی کار در این خصوص جلسات فشرده‌ای را با حضور نمایندگان کارفرمایان، کارگران و دولت برگزاری می‌کند که امیدواریم نتایج قابل توجهی در بهبود معیشت کارگران داشته باشد.

شریعتمداری ادامه داد: شرایط امروز کارگران مطلوب نیست و همه توان خود را برای بهبود این وضعیت به کار می‌گیریم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در ارومیه افزود: در این سفر ضمن بررسی وضع اشتغال استان، طرح‌های تامین اجتماعی را نیز افتتاح می‌کنیم که امیدواریم منشا اثر باشد.

 

انتهای پیام/م

سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی  به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.