طرح چهل قلم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح چهل قلم به همراه معرفی چهل نویسنده متعهد کشور در رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح از ابتکارات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که تا ۲۹ بهمن ماه و با حضور شخصیت‌های برجسته، نویسندگان معروف و منتخب و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه ساعت ۹:۳۰ فردا (پنج‌شنبه ۲۵ بهمن ماه) در سالن اجتماعات آتش‌نشانی رشت برگزار می‌شود از نعیمه اسلاملو، نویسنده کتاب حریم ریحانه و خالق ده‌ها اثر پرمخاطب تجلیل می‌شود، تصریح کرد: این نویسنده در حوزه عفاف و حجاب و خانواده آثار بسیار زیادی را به رشته تحریر درآورده است.

نعیمه اسلاملو از نویسندگان متعهد کشورمان به شمار می‌رود که غیر از حریم ریحانه، کتاب‌هایی چون افسران افسونگر، جواهرانه، خانه‌ای پیش خدا، دو نیمه هم؛ ازدواج، زن - ستم تاریخی - ستم برابری، ساکنان بهشت: ازدواج، فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند، کتاب مجموعه نمایشگاهی تلاوت آرامش، کلبه مهر، ما طلبکاریم، مجموعه راه طی شده، نسل نور، جادوگران برهنه، سفیران آمریکایی و پیشوایان هرزه را نیز در کارنامه فعالیت‌های هنری و ادبی خود دارد.

انتهای پیام/ع

تجلیل از نعیمه اسلاملو؛ نویسنده حوزه عفاف و حجاب و خانواده، فردا در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.