انصاری گفت: در فضای تورم و کاهش قدرت خرید مردم، تولید کنندگان برای جذب مشتری، کیفیت بهتری نسبت به سال قبل ارائه می دهند.


ضرورت ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی در سال ۹۸/ تولیدکنندگان برای جذب مشتری، کیفیت را افزایش می‌دهندحبیب الله انصاری رئیس انجمن لوازم خانگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص وضعیت لوازم خانگی در سال ۹۸ گفت: واردات لوازم خانگی خارجی از ابتدای سال ۹۸ باید ممنوع شود چراکه کیفیت لوازم خانگی که در داخل تولید می شود مطلوب بوده و جواب گوی نیاز بازار است.

رئیس انجمن لوازم خانگی کشور افزود: کیفیت تولید لوازم خانگی قطعا در سال ۹۸ بهتر خواهد شد چرا که در فضای تورمی و کاهش قدرت خرید مردم، تولید کننده با ایجاد ارزش افزوده و جذابیت‌های بیشتر در امر تولید برای جلب نظر مصرف کننده، تلاش خواهد کرد و باعث رغبت بیشتر مردم به خرید کالای ایرانی می شود.

استفاده از نانو تکنولوژی در تولید لوازم خانگی کشور

وی تصریح کرد: با ورود نانو تکنولوژی به عرصه لوازم خانگی داخلی، با این نگاه که لوازم خانگی تولید داخل دارای سطح باکتری زا نیست ،تمایل مصرف کنندگان به خرید کالای ایرانی بیشتر می شود.


بیشتر بخوانید: مونتاژ کاری در صنعت لوازم خانگی، مانعی در برابر حمایت از تولید داخلی


انصاری افزود: دولت می تواند با ارائه تسهیلات بیشتر به تولید کننده لوازم خانگی، به مصرف کننده این لوازم کمک کند. مردم نیاز بیشتری نسبت به کالای خانگی دارند تا خودرو یا وسایل دیگر و با ارائه این تسهیلات، تولید کننده با حداقل کسب سود می‌تواند نیاز مردم در این بخش را برطرف کند.

انتهای پیام/

تسهیلات دولت به تولید کنندگان لوازم خانگی باعث عرضه بیشتر و بهتر محصول می شود

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
پس قیمت گران را چکار میکنید.؟
Iran (Islamic Republic of)
Behnam
۱۳:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
خووووب بسلامتي و بفضل خدا انگار صنعت لوازم خانگي سازي كسور رو قراره به همون پراید ببندن كه خودرو سازي ها رو بستن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چرا همیشه حرف از ممنوعیت واردات می زنید قبل از این که تولید کننده داخلی را مجبور به نواوری و بهتر کردن کیفیت کنید و جلو گران فروشی ودرصد سود بالای این تولید کنندگان را بگیرید .سود کمتر از ۱۰۰در۱۰۰ضرر براشون حساب میشه فقط به بهونه سود بالای بانکی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ما خاطره خوبی از تولید داخل در سال گذشته نداریم ، کمبود مصنوعی ، بی کیفیتی ، گران کردن وحشتناک ، احتکار و دلال بازی و پایین آوردن تولید یکی از آنها بود ، اکر رقابت در تولید نباشد و انحصار باشد ، نتیجه کار صنعت خودروسازی که ملت را به ستون آورده خواهد شد ، رقابت باعث پویایی و توسعه و پیشرفت خواهد شد ، اگر بخواهیم روند گذشته را ادامه دهند باید فاتحه تمام صنایع را خواند ، دلیل پیشرفت در سایر کشورها حضور در بازار جهانی و رقابت پذیری است نه سود جویی لجام گسیخته که اکنون شاهد آن هستیم ، نبایدها به منافع خود فکر کرد ، باید مدیریت کلان این صنعت تغییر کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
دوباره برای گران کردن مجدد لوازم خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
لوازم خانگی داخلی هم بی کیفیت وهم گران شده؟!! ما چه کارکنیم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
نمیشه ممنوع کرد اگر ممنوع بشه یک کشوری مثل کره نفت ازمانمیخره
باید تلاش کرد قیمت تولیدداخل کمتر دربیاد
آخرین اخبار