لزوم برخورداری معلولان از خدمات اجتماعی در تربت جام

معاون فرماندار تربت جام گفت:اجرای دستورالعمل مناسب سازی و فراهم کردن شرایط مطلوب برای استفاده معلولان و‌ جانبازان انقلاب اسلامی یک عمل انسانی، اخلاقی و‌ اداری است.

برگزاری جلسه ستاد مناسب سازی سطح شهر در تربت جامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در چهارمین جلسه ستاد مناسب سازی سطح شهر گفت: جامعه باید پاسخگوی نیاز‌های افراد کم‌توان باشد تا از خدمات اجتماعی برخوردار شوند و شهرداری برای ساخت و‌ ساز‌هایی که مناسب سازی را اجرا نکردند نباید پایان کارصادر کند.
 
وی با بیان اینکه معلولان و جانبازان تصمیم گیرنده در اجرای مناسب سازی محیط شهری و روستایی هستند ، افزود: اید از نظرات آنان در فضای سازی عمومی و اداری استفاده کرد تا برای انجام دادن کارهایشان به مشکل برخورد نکنند.
 
فرماندار تربت جام ادامه داد: تمام جوامع باید در همه ابعاد، زمینه‌های برقراری فرصت‌های مساوی را برای شهروندان خود فراهم سازند.

همچنیین منصوری نماینده معلولان با حضور در این جلسه گفت: راه اندازی تاکسی تلفنی ویژه معلولان و جانبازان، مناسب سازی پیاده روها، اماکن مذهبی و عمومی و به خصوص مراکز خرید و پاساژ‌ها برای تردد جامعه هدف یک رویا شده است.

وی افزود: استقرار نماینده معلولان در شهرداری به عنوان مشاور از خواسته‌های جامعه هدف است. 

انتهای پیام // ز. ج

برخورداری معلولان از خدمات اجتماعی در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار