مردم استان چهارمحال و بختیاری، دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از طریق کمیته امداد به سیل‌زدگان کمک کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک‎پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، از کمک دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریالی مردم این استان به هموطنان سیل‌زده خبر داد.

وی گفت: این میزان شامل ۳۸۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و مابقی کالا و کمک‌های غیر نقدی شامل مواد غذایی و آب‌معدنی، فرش، پتو، اجاق‌گاز، کفش و البسه و سایر لوازم ضروری زندگی بود که در کوتاه‌ترین زمان به دست آسیب‌دیدگان و نیازمندان رسید.

ملک‎پور افزود: پویش مردمی کمک به سیل‌زدگان کشور با شعار «به نیکی سخت‌ها آسان شود»، از ۵ فروردین‌ماه جاری و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

وی اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری، کمک‌های نقدی را به شماره حساب‌های مشخص شده از طرف کمیته امداد واریز و کمک‌های غیر نقدی را به ۳۷ مرکز نیکوکاری و ادارات این نهاد در استان تحویل دادند.

ملک‎پور یادآور شد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود جهت سیل‎زدگان را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

به گفته وی؛ کارکنان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هم بخشی از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند و به پویش مردمی در این زمینه پیوستند.

انتهای پیام/ش

پویش مردمی کمک به سیل‌زدگان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار