مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در پی بارش‌های اخیر در کشور و جاری شدن سیل در اکثر استان‌ها خسارت‌های زیادی به بخش‌های مختلف استان‌های سیل زده وارد شده است.

ارسال ۷محموله امداد رسانی به خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کرمان یکی از استان‌های معین خوزستان در شهرستان حمیدیه در امر امدادرسانی و پشتیبانی می‌باشد.

وی با اشاره به این که تا کنون ۷ محموله امدادی و زیستی به استان خوزستان ارسال شده است؛ گفت: در روز‌های اخیر نیز ۲۸ تن از اقلام امدادی و زیستی از سوی هلال احمر استان کرمان به خوزستان ارسال شده است که دارای ارزش ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: در این محموله بیش از ۱۳ هزار کنسروجات، ۴تُن برنج و حبوبات، بیش از یک هزار و۹۰۰ بسته چای، یک هزار و۲۶۰ بسته خرما، یک هزار و ۹۰۰ عدد روغن، ۴ هزار و ۸۰۰ پوشک و نوار بهداشتی، بیش از ۱۱ هزار اقلام بهداشتی و شوینده، ۲۱۰ تخته پتو، ۷۰۰ جفت دمپایی و کفش، موکت ۶۰۰ تخته فرستاده شده است.

فلاح افزود: در استان کرمان ۹۷ پایگاه جهت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در نقاط پرتردد و شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان برپا است و تا کنون مبلغ بیش از ۷۱۰ میلیون ریال از کمک‌های نقدی جمع آوری شده از صندوق‌ها به استان خوزستان ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تا کنون ۱۸۲ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان کمک‌های نقدی از ابتدای سیل در کشور توسط صندوق‌های استقراریافته در پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر استان کرمان جمع آوری شده است.

وی افزود: هم استانی‌های نوع دوست در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری *۷۸۰*۱۱۲#به همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به سیل زدگان در نظر بگیرند.

انتهای پیام/س

ارسال ۷ محموله امدادی و زیستی به استان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار