تصویری از آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم در حالی که در کنار مراجعین به پزشک، منتظر نوبت خود است در فضای مجازی منتشر شده است.

انتظار امام جمعه قم برای نوبت ویزیت +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری از آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد او در کنار سایر بیماران در مطب یک پزشک منتظر نوبت ویزیت پزشک است. انتشار این تصویر در فضای مجازی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

یکی از وظایف و نقش‌های اصلی ائمه جمعه دیدن و شنیدن  مشکلات و درد دل مردم  است تا آن‌ها را به مسؤولان برسانند و رفع آن را از مسؤولان بخواهد.

گفتنی است؛ پیش‌تر هم تصاویری  از ائمه جمعه شهرهای مختلف در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان از دیدار چهره به چهره و رو در رو امامان جمعه با مردم داشت.

در ادامه این تصویر را می‌توانید ببینید:

انتظار امام جمعه قم برای نوبت ویزیت +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
خدا حفظت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
جای تعجب نیست باید در بین مردم بود تا بهتر درک کرد هیچ فرق و تفاوتی نباید بین اقشار مختلف باشد و همه باید یکسان باشند باید مسئولین هم یاد بگیرن برای خدمت به مردم انتخاب شده اند نه خدمت مردم به مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۰۰:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت به این ساده زیستی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر شرف راستین دلاور مردی از مردان عالم امت خداجوی مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص سید بزرگوار آیت الله حسینی بوشهری عدالت گستر و اشاعه دهنده فرهنگ عدل علوی ع ، از اولاد رسول الله ص باید الگو گرفت و درس آموخت . والسلام و صلوات التماس دعا برای سلامتی و طول عمر تمامی علمای راستین شور و شعور حسینی مداوم بفرستیم صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر شرف راستین دلاور
آخرین اخبار