مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اهواز از افزایش ۲۰ درصدی کرایه‌های درون شهری این کلانشهر از مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد رستم منش، مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اهواز در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر اهواز که امروز سه شنبه ۷ خردادماه برگزار شد، گفت: یکهزار و ۹۱۱ دستگاه تاکسی زرد و یکهزار و ۵۰۵ خودروی ساماندهی شده در اهواز فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: قصد داریم به خودرو‌های شخصی که بصورت غیرمجاز و بدون گواهینامه اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند، نفری ۱۰ میلیون ریال تسهیلات بدهیم تا نسبت به تعویض و ارتقا گواهینامه اقدام نمایند.

رستم منش درخصوص پیشنهاد افزایش نرخ تاکسی‌های شهری در اهواز اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته و سال جدید با توجه به شرایط و مخارج موجود با بررسی‌های انجام شده نرخ کرایه باید ۳۷ درصد افزایش یابد.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه این پیشنهاد به شهرداری ارائه شد، تصریح کرد: شهرداری ۲۵ درصد و کمیسیون حمل و نقل ۲۰ درصد را به شورا ارائه کرد تا مصوب شود که کرایه‌های درون شهری اهواز از مهر ماه ۹۸ افزایش ۲۰ درصدی داشته باشند.

این مقام مسئول درخصوص زمان اجرای این مصوبه توسط اعضای شورای شهر افزود: قرار بود از اول مهر به دلیل همزمانی با سرویس مدارس و جلوگیری از بی نظمی این اقدام صورت می‌گیرد.

محمد رستم منش اذعان داشت: مصوب شده بود ۵۰۰ دستگاه از طریق منطقه آزاد اروند وارد چرخه مسافربری شود که ۱۱۷ دستگاه برای راه آهن، فرودگاه و بی‌سیم آماده بود، اما مشکلات به وجود آمده این کار را متوقف کرد.

انتهای پیام/گ

نرخ کرایه تاکسی افزایش می‌یابد

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار