عضو کمسیون بودجه گفت: مدت زمان مشخص برای اصلاح ساختار بودجه رو به اتمام است و دولت لایحه‌ای به مجلس نفرستاده است.

دولت هنوز لایحه ای برایاصلاح ساختار بودجه به مجلس نفرستاده استحسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اصلاح ساختار بودجه کشور، اظهار کرد: علیرغم آنکه مدت زمان در نظر گرفته شده برای اصلاح ساختار بودجه کشور رو به اتمام است، اما هنوز دولت لایحه خود را در این خصوص به مجلس ارسال نکرده است.

وی افزود: دولت باید در ابتدا این لایحه را به مجلس بیاورد، از آنجایی که ساختار بودجه مسئله مهمی برای اداره یک کشور است قرار بود که به فرمان رهبر معظم انقلاب این موضوع هر چه زودتر انجام شود.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: از جمله مواردی که باید در بودجه مورد اصلاح قرار بگیرد، می‌توان به نحوه مدیریت نقدینگی و عدم صادرات نفت خام اشاره کرد، چرا که کشور باید به سطحی برسد که در صورت عدم وجود تحریم‌ها نیز از صادرات نفت بی نیاز باشد.

نماینده مردم شاهین شهر گفت: توسعه پالایشگاه‌ها و چگونگی جهت دهی به ایجاد فرصت‌های اشتغال نیست باید در ساختار بودجه کشور مورد اصلاح قرار بگیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه حدود ۸ هزار میلیارد تومان به صورت یارانه پنهان پرداخت می‌شود که باید هرچه سریعتر مورد اصلاح قرار بگیرد و این در حالیست که هنوز لایحه به مجلس نفرستاده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بودجه ، اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار