فرماندار شهربابک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی چندین طرح کشاورزی، دام و طیور به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان در شهربابک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی طرح‌های پرورش ماهی قزل آلا به ظرفیت ۸تن و به میزان ۴۰ هزار قطعه با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون تومان، کاشت نهال گل محمدی در ۳ هکتار با هزینه کرد ۵۰میلیون تومان از تسهیلات اشتغال روستایی و پرورش اسب نژاد کرمان با ظرفیت ۱۰ سر و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از تسهیلات اشتغال روستایی توسط سعید قائینی فرماندار شهربابک به بهره برداری رسید.

سعید قائینی فرماندار شهربابک در حاشیه افتتاح طرح‌ها جهاد کشاورزی گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود در بخش‌های کشاورزی، دام و طیور در سطح شهرستان شهربابک، دستگاه‌های متولی باید ضمن شناسایی پتانسیل‌های قویتر به ویژه در شهر خاتون آباد اقدام کنند تا راه اندازی صنایع تبدیلی توسط بخش خصوصی عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی باید معضلات و مشکلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی را بررسی و راهکار‌های قانونی برای رفع آن‌ها ارائه نمایند.

فرماندار شهربابک روند بروکراسی اداری در مرکز استان را یکی از معضلات عدیده سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: تسهیل گری در روند بروکراسی اداری استان کرمان را از سوی استاندار کرمان پیگیری خواهم کرد.

سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان شهربابک ۴۸ هکتار و تولید گوشت ماهی قزل آلا ۸۰تن در سال است.

انتهای پیام/ی

افزایش ظرفیت تولید گوشت ماهی در شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار