تهیه کننده مشاعره رضوی گفت: مشاعره رضوی که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی ضبط شده است، طی نه قسمت از شبکه آموزش بر روی آنتن می‌رود.

پخش مشاعره رضوی از شبکه آموزشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، میرحسین آذر تهیه کننده مشاعره رضوی گفت: برای سومین سال پیاپی مشاعره رضوی در حرم مطهر رضوی ضبط شد و در ایام دهه کرامت بر روی آنتن می‌رود.

وی تصریح کرد: استقبال خوب نسبت به برنامه سبب شد تا این برنامه را در دهه کرامت امسال نیز با تحقیق و اجرای دکتر اسماعیل آذر و کارگردانی سوده غفوری بر روی آنتن ببریم.

تهیه کننده مشاعره رضوی گفت:  این برنامه در بخش‌های مختلفی، چون مشاعره شتاب، مشاعره مشروط با استفاده از واژگان فرهنگ رضوی و مشاعره واژه‌ نما که در آن شرکت کننده یک واژه از بیت طرف مقابل را انتخاب و با آن شروع می‌کند، طراحی شده است و مبنای این مشاعره قطعا شعر رضوی است.

آذر افزود: شرکت کنندگان این برنامه از سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف شده اند و آقایان و بانوان از سنین مختلف در آن حضور دارند.
 
وی ادامه داد:  این برنامه طی چهار روز و با حمایت‌های همه جانبه مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تولید شده است که در ایام دهه کرامت پخش آن هر شب از ساعت ۲۳ آغاز می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

تهیه کننده مشاعره رضوی گفت: شرکت کنندگان در این برنامه پس از اطلاع رسانی از طریق دبیرخانه مشاعره رضوی و به دنبال آن ثبت نام در سامانه از طریق آزمون تلفنی به این برنامه دعوت می‌شوند.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

ضبط مشاعره رضوی برای سومین سال پیاپی در حرم رضوی

برچسب ها: آستان قدس ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.