معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از فعالیت ۹ هسته گردشگری یزد در کشور‌های اروپایی خبر داد.

هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  با اشاره به تشکیل ۹ هسته گردشگری در کشور‌های اروپایی گفت: این هسته‌ها با برگزاری فم تور و شرکت در جشنواره‌های فرهنگی کشور‌های مختلف به معرفی ظرفیت‌های شهر جهانی یزد می‌پردازند.

خورشیدی با اشاره به تشکیل ۱۵ کمیته در بخش گردشگری افزود: کمیته‌های مذهبی، سلامت، گردشگری کودک و.. با هدف تنوع بخشی به حوزه گردشگری و معرفی بیشتر شهر یزد فعالیت دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فم تور‌ها از کشور‌های مختلف، به صورت مرتب در استان یزد برگزار می‌شود گفت: آخرین فم تور با حضور ۲۱ نفر از مدیران آژانس‌های مسافرتی از استان‌های مختلف چین به میزبانی یزد برگزار شد.

خورشیدی با اشاره به اینکه بیشترین گردشگران و فم تور‌ها از کشور چین هستند افزود: برای حضور بیشتر چینی‌ها در یزد آن‌ها را به هسته چین معرفی کردیم تا نیاز‌ها و مشکلاتشان در یزد و ایران را با آن‌ها در میان گذاشته و برطرف کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: این فم تور‌ها که معمولا دو یا سه روزه هستند به دو شکل تکی و ترکیبی با استان‌های اصفهان و شیراز و گا‌ها تهران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ فم تور سفر رایگان و یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس‌های هواپیمایی به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ص

فعالیت ۹ هسته گردشگری در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار