امام جمعه بروجرد گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط دولت آمریکا نشانه ضعف یک کار غیر متعارف و نشانه ضعف دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: دشمنان در برابر اقتدار ملت ایران شکست خورده اند و اقدامات اخیر آنان در تحریم مقامات ارشد کشور نشانه ضعف آن‌ها است.

وی اظهار داشت: دشمنان ملت ایران در مقابل اقتدار و قدرت این مردم بزرگ دچار وحشت و ترس شده اند و هر روز به دنبال توطئه برای جبران شکست‌های پی در پی خود هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان غیور نیرو‌های مسلح کشور بیان کرد: امریکا از این اقدام شجاعانه سربازان سپاه اسلام در جای خود میخ کوب شد و نتوانست هیچ اقدامی انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: ملت ایران اهل جنگ نیستند، ولی اگر کسی بخواهد با این مردم وارد جنگ شود شکست سختی خواهد خورد.

وی اظهار داشت: امروز اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان زبانزد عام و خاص است و اگر دشمنان بخواهند دچار خطایی شوند رزمندگان اسلام درسی از یاد نرفتنی به آنان خواهند داد.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به ۱۷ مرداد و سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ادامه داد: خبرنگاران همواره باید امانت دار خوبی باشند و خبر‌ها را بدون کم و کاستی بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: خبرنگاران در انتشار اخبار نظر کارشناسان را نیز بیان کنند و راهکار‌های حل مشکلات کشور را نیز جویا و عنوان نمایند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشاورزان از ادارات مرتبط با کشاورزی گله‌مند هستند، گفت: پیگیر حل مشکلات کشاورزان هستیم و با مدیران کل و وزیر مربوطه در این باره صحبت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در صورت حل شدن مشکلات کشاورزان موضوع را با رسانه‌ها درمیان خواهم گذاشت و کم کاری ادارات مرتبط را بیان خواهم کرد.

وی بیان کرد: خانواده‌های مسلمان باید سیره زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ساده زیستی ازدواج جوانان را آسان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با انتقاد از مهریه‌های سنگین و جهیزیه‌های گران قیمت اضافه کرد: برای شروع یک زندگی خوب جوانان باید قناعت کنند و با تهیه لوازم ضروری به دنبال زندگی آنچنانی نباشند.

وی اظهار داشت: زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) سرشار از محبت بود و این نوع زندگی در عین سادگی باید الگویی برای جوانان باشد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: جوانان باید برای شروع زندگی خود ائمه اطهار (ع) مخصوصا حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگو بگیرند تا موفق شوند.

انتهای پیام/م

تحریم وزیر امور خارجه ایران نشانه ضعف دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار