معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ گفت: اولین پایگاه اختصاصی کشتی ویژه بانوان، در پارک حجاب مشهد افتتاح می‌شود.

ایجاد پایگاه استعدادیابی کشتی بانوان در پارک حجاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احسان قیطاقی معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه  ۲ با اشاره به راه اندازی سالن کشتی بانوان در آینده نزدیک، گفت: اولین پایگاه اختصاصی کشتی ویژه بانوان، در پارک حجاب مشهد و با حمایت معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد و همچنین شهرداری منطقه۲ افتتاح می‌شود.
 
او  ادامه داد: به دلیل استقبال بانوان از ورزش کشتی، همیشه ساعت‌هایی از سالن‌های کشتی آقایان به بانوان اختصاص می‌یافت که این مدت برای ورزشکاران مستعد و علاقمند مشهد کافی نبود بر همین اساس پایگاه کشتی پارک حجاب با تمامی امکانات فقط مختص بانوان است.

معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه  ۲ گفت: مشهد پس از مازندران نائب قهرمان کشور در زمینه کشتی بانوان می‌باشد و قطعا این میزان از تلاش و علاقمندی نیازمند حمایت‌های جدی از سوی مسئولان است.

قیطاقی  به مقوله استعداد یابی ورزش کشتی بانوان در این سالن اشاره کرد و افزود: بعد از راه اندازی این پایگاه به صورت جدی در مرحله اول از پتانسیل و ظرفیت‌های کلاس‌های ورزشی و ورزش صبحگاهی شهرداری در سطح مشهد جهت استعدادیابی و معرفی علاقمندان کشتی کلاسیک ویژه بانوان استفاده خواهد شد.

کشتی بانوان به صورت کلاسیک بوده و با لباسی کاملا پوشیده مشابه رشته جودو یا رشته‌های رزمی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

پایگاه استعدادیابی کشتی بانوان در پارک حجاب افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.