سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دومین جلسه کار گروه ساماندهی پروژه ۹۸، پروژه مهر را نماد برنامه ریزی، مدیریت و ساماندهی علمی و منظم نیروی انسانی در این ناحیه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دومین جلسه کار گروه سازماندهی پروژه مهر ۹۸ با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی یکی از چالش‌های استان و به ویژه ناحیه یک است، گفت: ابلاغ بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ فرهنگی ناحیه یک اهواز در قالب سازماندهی نیروی انسانی پروژه مهر صادر خواهد شد.

پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی و ساماندهی مراکز آموزشی در مدارس است

او اظهار داشت: کارگروه سازماندهی پروژه مهر در کنار سایر کارگروه‌ها و در راستای اهداف غایی مشترک در تلاش است با توجه به شرایط و امکانات موجود، مطلوب‌ترین فضا را جهت سازماندهی نیروی انسانی در منطقه فراهم آورد.

نیسی گمراوی در این جلسه، ضمن برشمردن وظایف اعضای کارگروه، به تبیین راه کار‌های بهبود توزیع متناسب، علمی و فنی نیروی انسانی پرداخته و به وضع موجود و نیاز منطقه در امور سازماندهی اشاره کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ضروری است اعضای کارگروه ضمن بازتاب نتایج جلسات به سایر کارشناسان و مسئولان مرتبط، گزارشات فعالیت‌های حوزه کاری خود را در زمانبندی‌های ارائه شده به دبیر کارگروه ارسال نمایند.

پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی و ساماندهی مراکز آموزشی در مدارس است

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار