مدیر آموزش و پرورش بهبهان از فعالیت مستمر ۵ کارگروه پروژه مهر ۹۸ با هدف آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی توام با نشاط خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: فعالیت کمیته‌های پروژه مهر با جدیت آغاز شده و به طور مستمر با تلاش و پیگیری‌های کارشناسان ستادی و مدیران مدارس در حال اجرا است.

او افزود: ساماندهی نیروی انسانی در جهت اجرای شایسته فرایند آموزشی و پرورشی و حضور معلمان در کلاس‌های درس در آغاز مهر ۹۸، از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه آموزش متوسطه و ابتدایی و کارگروه ساماندهی و سازماندهی است که بخشی از آن انجام شده و همچنان ادامه دارد.

عبدی پور تصریح کرد: بخشی از کمبود تجهیزات، فضا و امکانات آموزشی در سال ۹۷ با پیگیری مسئولین ارشد شهرستان و مشارکت شرکت‌ها مرتفع شد، ولی در پروژه مهر ۹۸ نیز بخشی از چالش‌های آموزش و پرورش است که زیر نظر حوزه معاونت پشتیبانی و کارگروه تعمیر و تجهیز در دست بررسی و اقدام لازم و مناسب است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: ۲ کارگروه نظارت و ارزیابی و تایید صلاحیت نیز با دقت و حساسیت مشغول انجام وظایف محوله هستند و کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر ۹۸ کلیه فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام کمیته‌ها و مدارس را در پورتال رسمی مدیریت آموزش و پرورش منتشر می‌کند.

او در پایان گفت: فعالیت‌های ۵ کارگروه پروژه مهر با هدف ارتقا و کیفیت بخشی به امور آموزشی، پرورشی و پشتیبانی مدارس شهرستان تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

وضعیت کارگروه‌های پروژه مهر ۹۸ آموزش و پرورش بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.