معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از افتتاح نخستین میدان عرضه دام زنده در آستانه عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود خاندایی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، با تاکید بر رفع مشکلات تامین دام برای عید قربان گفت: میدان عرضه دام شهرستان با پیگیری و تلاش بخش خصوصی و با همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان در راستای ساماندهی و خرید و فروش بدون واسطه و همچنین کنترل وضعیت بازار دام زنده، به بهره برداری رسید.

او اظهارداشت: میدان عرضه دام شهرستان با وسعت ۵ هزار متر مربع و مجوز عرضه روزانه ۱۰۰۰ راس دام سبک و ۲۰۰ راس دام سنگین، در کیلومتر ۱۶ آزادراه کاشان – قم در مقابل شیر پاستوریزه شیرکده واقع شده است.

خاندایی، با اشاره به اینکه شهروندان برای تامین دام عید قربان و دیگر ایام سال نگرانی نداشته باشند گفت: تامین دام با کیفیت از مزیت‌های مرکز عرضه دام زنده در این شهرستان است.

به گفته او، وجود این مرکز می‌تواند علاوه بر کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها امکان تامین دام با کیفیت بالاتر را برای مصارف خانگی و اتحادیه صنف قصابان و دامداران فراهم کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان، فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان را یاد آور شد و گفت: شهروندان می‌توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این میدان دام، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.

خاندایی، افزود: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستا‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز می‌توانند دام زنده تولیدی خود در محل عرضه اقدام کنند.

انتهای پیام/م

 

راه اندازی میدان عرضه دام زنده در آستانه عید سعید قربان در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد شبان قمصری ارانی
۰۰:۴۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
قیمت بره نر چند