مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان از آزادی ۵۴ مددجوی جرائم غیر عمد در این استان خبرداد.

فراهم شدن زمینه آزادی ۵۴ مددجوی جرائم غیر عمد در استان کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید حجت الله موسوی قوام؛ مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در جلسه هیات امناء ستاد دیه که صبح امروز برگزار شد؛ از فراهم شدن زمینه آزادی تعداد ۵۴ مددجوی جرائم غیر عمد زندان‌های استان را با پرداخت مبلغ ۲۴ میلیاردو ۵۱۳ میلیون ریال در این استان خبرداد.

وی کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان جرائم غیر عمد استان را بیش از ۲۷۱ میلیاردو ۴۰۴ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح زندان‌های استان و همچنین برگزاری جلسات صلح و سازش در ایام دهه کرامت در سطح شهرستان‌های استان بیش از ۲۳۸ میلیاردو ۸۰ میلیون ریال از شکات تخفیف اخذ شده است.

موسوی قوام بیان داشت: این تعداد از مددجویان که زمینه آزادیشان فراهم شده است مربوط به تمامی زندان‌های استان هستند که ۲ نفر محکوم به پرداخت دیه در حوادث رانندگی، ۲۱ نفر محکومین مالی و مابقی محکومین به پرداخت مهریه و نفقه هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان افزود: با آزاد شدن این تعداد از محکومین غیر عمد استان آمار محکومین غیر عمد استان کم می‌شود و تقریبا زندانی قدیمی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/س

آزادی ۵۴ مددجوی جرائم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار