نیرو‌های انصارالله در حملاتی پهپادی فرودگاه بین‌المللی أبها و پایگاه هوایی ملک خالد را در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

حمله پهپادی انصار الله به برج دیدبانی پایگاه هوایی ملک خالدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد صبح امروز، یکشنبه در چندین حمله پهپادی فرودگاه بین‌المللی أبها هدف قرار گرفت.

نیرو‌های انصارالله در حمله‌ پهپادی برج دیده بانی فرودگاه أبها و همچنین برج دیده‌بانی پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط عربستان را هدف قرار دادند.

سریع گفت: این حملات با استفاده از پهپاد‌های قاصف کی ۲ صورت گرفته و موفقیت آمیز بوده و به اهداف برخورد کرده است.

وی افزود: در ساعات گذشته ۱۷ حمله هوایی به جنوب عربستان داشته ایم و این پاسخ جنایات دشمنان علیه مردم یمن و محاصره چندساله کشور است.

این مقام نظامی یمنی تاکید کرد تا زمانی که رژیم ال سعود به جنایات خود ادامه می‌دهد عملیات‌ انصارالله نیز متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/

يگان پهپادی يمن به فرودگاه أبها در عربستان حمله کرد

برچسب ها: یمن ، عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
خدا قوت دلاورهای یمنی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
با سلام و درود بر رزمندگان غیور یمن جناب آقای ژنرال یحیی السریع: خون در رگهاست که حرکت میکند و اگر یک شاهرگ قطع شود مرگ انسان هر چقدر هم که تنومند باشدحتمی است بنابراین: رگهای حیاتی اقتصادی و نظامی دشمن سفاک و کودک کش خود را دائم بمباران کنید و مجال نفس کشیدن را از او بگیرید مثلاً هر وقت که از بمباران یک میدان نفتی توسط پهپادهای رزمندگان یمن آگاه میشویم قلبمان مسرور میشود چون در جهت فلج اقتصادی دشمن قدم برمیدارید و یا وقتی می شنویم که انبارهای زاغه مهمات و هواپیماهای دشمن را بمباران کرده اید بسیار خوشحال می شویم به اینگونه حملات بطور بی امان و متواتر ادامه بدهید نصرت و پیروزی از آن شماست و این وعده حق خداوند به رزمندگان اسلام است و خداوند در وعده اش تخلف ندارد....................
آخرین اخبار