مهم‌ترین حوادث امروز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۱۷ شهریور ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته در حادثه رانندگی جاده فومن – ماسوله

تصادف رانندگی در جاده فومن – ماسوله راننده جوان را به کام مرگ برد.

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: به علت واژگونی خودروی سواری جک در جاده فومن – ماسوله راننده خودرو که مردی ۲۷ ساله است، در دم جان باخت.

او با بیان اینکه ۳ سرنشین خودروی سواری مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: رعایت نکردن سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل خودرو علت این حادثه رانندگی اعلام شده است.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات محل دپوی چوب‌های قاچاق را در این شهرستان شناسایی کردند.

او با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی ماموران پلیس به محل نگهداری چوب‌ها اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لنگرود ارزش چوب‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهمان ۳۳ و ۴۷ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از هزار لیتر روغن زیتون قاچاق در رشت

یک هزار و ۱۰۰ لیتر روغن زیتون قاچاق به ارزش ۷۷۰ میلیون ریال در شهر رشت کشف و ضبط شد.

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر اینکه مقدار زیادی روغن زیتون قاچاق در انباری واقع در شهرستان رشت دپو شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضایی به انبار مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان هزار و ۱۰۰ لیتر روغن زیتون قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۷۷۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این راستا متهم ۵۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: با حکم مقام قضایی انبار نگهداری روغن زیتون‌های قاچاق پلمب شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.