مدیر نمایش حوزه هنری استان فارس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش خیابانی من بهمنم در شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اصغر گروسی مدیر نمایش حوزه هنری استان فارس بیان کرد: نمایش خیابانی (من بهمنم ) به مدت ۲۰ دقیقه به زندگی بهمن گلبارنژاد می‌پردازد و از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه با همکاری شهرداری شیراز در نقاط مختلف شهر اکران می‌شود.

او، با اشاره به شیوه روایی و اجرای تک بازیگری نمایش خیابانی (من بهمنم) تصریح کرد: نمایش‌های سوگواره ملی صاحبدلان در ایام محرم و صفر به روی صحنه رفته است و نمایش (سال گذشته در حرم) اثر مسعود احمدی و پس از آن نمایش (مستندنگاری ابری که باران شد) اجرا می‌شود.

گروسی ادامه داد: نمایش (سال گذشته در حرم) از ۲۵ شهریور تا ۵ مهر ماه هر شب در ساعت ۳۰ و ۱۹ دقیقه در قالب نهمین دوره جشنواره تئاتر صاحبدلان شیراز اکران می‌شود.

مدیر نمایش حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه این اثر پیرامون زنی است که گذشته خود را فراموش کرده و به همراه شوهرش وارد حرم امام رضا (ع) می‌شود، افزود: مرد آنجا را آخرین امید برای برگشتن حافظه زن می‌داند، آن‌ها تمام روز را درگیر گذشته می‌شوند.

او، اضافه کرد: مدت زمان نمایش ۵۵ دقیقه و در ژانر مستند درام و به نویسندگی و کارگردانی مسعود احمدی تولید شده است.

گروسی با تاکید بر اجرای نمایش مستندنگاری ابری که باران شد، اظهار کرد: این نمایش در ماه صفر اجرا می‌شود که به داستان حربن‌یزید ریاحی در کربلا از لحظه بستن آب بر اهل بیت تا زمان شهادت می‌پردازد.

مدیر نمایش حوزه هنری استان فارس تاکید کرد: این نمایش نجوای حربن‌یزید ریاحی با خودش است، و دیالوگ‌هایی را که حر قبل از پیوستن به سپاه امام حسین (ع) با خود دارد، نشان می‌دهد که به عبارتی این نمایش جنگ حربن‌یزید ریاحی با درون خودش است.

انتهای پیام/ت

اکران نمایش خیابانی من بهمنم در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار