امام جمعه آذرشهرگفت : جنگ تحمیلی تجربیات بسیار ارزشمندی داشت و اگر مسئولان از تجربیات دفاع مقدس در مدیریتهابه نحو شایسته استفاده می کردند، نیاز به تجارب جدید نبود و نظام مقدس جمهوری اسلامی متحمل هزینه های زیاد نمی شد.

از تجارب دفاع مقدس در مدیریت ها استفاده شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین رشتبری امام جمعه آذرشهردر دیدار با رزمندگان جنگ ـتحمیلی بمناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورا بود‌ ، افزود: رمز پیروزی رزمندگان اسلام اعتقاد قلبی به باورهای دینی و نهضت عاشورا بود، و در مقابل زورگویی دشمن با ایثارگری جهادی ،جانانه از آرمانهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع و در نهایت پیروز شدند.

امامـ جمعه آذرشهر افزود: حل مشکلات موجود،کشور مستلزم بهره گیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس و نهادینه شدن روحیه جهادی و انقلابی است.
او بر ضرورت تبیین خاطرات جنگـ تحمیلی به نسل جوان گفت : خاطرات و رشادتهای دلاوران جنگ ـتحمیلی به نسل جوان تبیین شود .

امام جمعه آذرشهر با اشاره شکست استکبار جهانی در قبال انقلاب اسلامی افزود: انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران با مدیریت حضرت امام خمینی و رشادتهای رزمندگان اسلام ، شکست سنگینی را بر استکبار و دشمتان نظام وارد کردند و هم اینک به الگوی بسیار بزرگی در دنیا تبدیل شده است.
انتهای پیام/

انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران با مدیریت حضرت امام خمینی و رشادتهای رزمندگان اسلام

 

برچسب ها: شهدا ، جنگ تحمیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.