وزارت خارجه فرانسه با پیروی از آمریکا، دولت بشار اسد را متهم به استفاده از تسلیحات شیمیایی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه فرانسه با پیروی از آمریکا، دولت بشار اسد را متهم به استفاده از تسلیحات شیمیایی کرد.

بر این اساس، وزارت خارجه فرانسه پس از آنکه مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مدعی استفاده دولت سوریه از گاز کلرین در ۱۹ ماه مه سال جاری میلادی شد، با تکرار این ادعا‌ها خواستار برجسته شدن این موضوع شد.

پیش از این نیز مقامات غربی با ادعای استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی دو بار این کشور را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

این در حالی است که تروریست‌ها با در اختیار داشتن تسلیحات شیمیایی که کشور‌های غربی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، غیرنظامیان سوری را هدف گرفته و در عین حال دولت سوریه را متهم به چنین حملاتی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
چه جالب دولت مردم کش عامل تغذیه داعش فروش سلاح برای کشتار مردم بی گناه یمن مدافع حقوق بشر شده، دزدان ومتجاوزانی که در روز دزدی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۵۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
مکرون و ترامپ در حال بازسازی همان سناریوی کهنه و نخ نما شده بوش در مورد کشور عراق هستند که با بهانه تسلیحات شیمیائی و تولید بمب های ممنوعه در این ردیف تمام زیرساخت عراق را نابود کرند(آمریکا +اروپا) در خاتمه هم صدام حسین را به دار مجازات آویختند و هم اکنون نیز بدون مجوز رسمی از سازمان ملل و بدون خواست کشور عراق خاکش را اشغال کرده و بیرون هم نمیروند...................
آخرین اخبار