امام جمعه موقت بیرجند گفت : به دلیل بصیرت پایین برخی افراد و مسئولان هزینه برجام را دادیم که هنوز هم این افراد از خواب غفلت بیدار نشده اند و دل به دیپلماسی التماسی دارند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه بصیرت، مهمترین کلید پیروزی حق بر باطل است افزود: جنگ امروز جنگ سیاسی، اقتصادی و نظامی نیست بلکه جنگ فرهنگی است و دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به فرهنگ و دین ما هستند.

او افزود :بار‌ها رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که آمریکا و استکبار با دین ما مشکل دارند و این تضاد، ریشه‌ای است، اما به علت بصیرت پایین برخی افراد و مسئولان هزینه برجام را دادیم که هنوز هم این افراد از خواب غفلت بیدار نشده اند و دل به دیپلماسی التماسی دارند و نمی‌دانند که این راه فایده‌ای ندارد.

حجت الاسلام مختاری گفت: ملت ایران در چهل سال پیش با مقاومت، در برابر طاغوت زمان ایستادند و امروز به جایگاهی بالا در زمینه‌های علمی، دفاعی و موشکی رسیده ایم که از ثمرات شیرین مقاومت ماست.

او با بیان اینکه مقاومت در برابر ظلم، ریشه در تاریخ دارد افزود: امام حسین (ع) با مقاومت در برابر یزیدیان زمان و فدا کردن جان خود و اهل بیتش، فرهنگ مقاومت را جاودانه کرد

امام جمعه موقت بیرجند همچنین به شرایط اقتصادی کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های اقتصادی در کشورمان، کار را تمام شده می‌دانستند، اما پس از گذشت یک سال با مقاومت مردم تحریم‌ها اثر خودش را از دست داده و کم رنگ شده است.

او اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های رییس قوه قضاییه مبارزه با مفسدان اقتصادی با قاطعیت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ک

برای ادامه راه در گام دوم انقلاب، نیاز به بصیرت است

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.