مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت بانک اطلاعاتی داده‌های مکانی را برای تمام ۲۱ شهر استان ایجاد نموده است و هم اکنون به روز رسانی لایه‌های اطلاعاتی این سامانه در کلیه شهر‌ها در حال انجام است.

ایجاد و بروزرسانی بانک اطلاعات مکانی برای تمام شهرهای استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هدف از ایجاد بانک اطلاعات مکانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را کمک به تحقق مدیریت یکپارچه در راستای استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات موجود بر پایه اتصال داده‌های توصیفی به اطلاعات مکان محور اعلام کرد.

او افزود: اجرای این طرح از سال ۹۴ بصورت رسمی در شهر‌های استان آغاز و هم اکنون در حال بروزرسانی در تمام شهر‌ها می‌باشد و در شهر‌های کرسف، خرمدره، حلب، آببر، چورزق، هیدج و صائین قلعه این بانک اطلاعاتی بصورت کامل بروزرسانی گردیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بروزرسانی سامانه اطلاعات مکانی در شهر‌های استان شامل اصلاح مسیر‌های خطوط انتقال خارج از شهرها، به روز رسانی نقشه مشترکین، (GIS) املاک و اعمال تعریف جدید خط انتقال و شبکه توزیع در شرکت می‌باشد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: با اجرا و بهره گیری از سامانه اطلاعات مکانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان معاونت بهره برداری، معاونت خدمات مشترکین، معاونت فنی و توسعه، مرکز اطلاعات مردمی ۱۲۲، واحد املاک در ارائه خدمات به مشترکین و تحقق اهداف شرکت با تحول بزرگی مواجه خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: تسهیل در کنترل و طراحی نقشه‌ها برای اجرای عملیات اصلاح شبکه، کنترل شرایط حوادث و اتفاقات در شهر‌های استان، بهبود وضعیت وصول و بدهی ها، تعیین تکلیف املاک و تعیین تهیه نقشه فشار و کنترل شبکه از جمله مزایای اجرای سامانه اطلاعات مکان (GIS) در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.