یک افسر پلیس نیومکزیکوی آمریکا پس از انتشار فیلم وی که بدرفتاری او با یک دانش‌آموز ۱۱ ساله را نشان می‌دهد، مجبور به استعفا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، یک افسر پلیس نیومکزیکوی آمریکا پس از انتشار فیلمی از وی که اعمال زور و خشونت او بر دختربچه ۱۱ ساله‌ای که گفته می‌شود از کافه تریای مدرسه شیر اضافی گرفته بود را نشان می‌داد، مجبور به استعفا شد.

پلیس شهر فارمینگتون ایالت نیومکزیکو روز گذشته اعلام کرد پس از تحقیقات در خصوص حادثه ۲۷ اوت در مدرسه «مساویو» مبنی بر اعمال  زور علیه دختر بچه‌ای که متهم به دریافت شیر اضافی از کافه تریا بود، افسر پلیس «زاخاری کریستنسن» مجبور شد از سمت خود استعفا کند.

در فیلمی که توسط دوربین همراه [دوربینی که روی لباس پلیس نصب می‌شود] گرفته شده، افسر پلیس پس از تقابل لفظی، کوله پشتی دختر را می‌کِشد و در حالی که سعی دارد به دختر دستبند بزند، او را روی زمین می‌کشاند.

استعفای یک افسر پلیس آمریکا پس از اعمال زور بر دختر ۱۱ ساله

در این ویدئو شنیده می‌شود دختر گریه می‌کند و به کریستنسن می‌گوید که او را آزار ندهد. اما افسر پلیس چندین بار به او می‌گوید "مقاومت نکن"، زیرا سعی داشت به او دستبند بزند.

در نهایت با وساطت مسئولین مدرسه کریستنسن دختر را رها می‌کند و او را بازداشت نمی‌کند.

استیون هب، رئیس پلیس فارمینگتون گفته است رفتاری که در این فیلم دیده می‌شود مطابق با معیار‌های پلیس  مدارس نیست و تأکید کرد که هیچ بهانه‌ای برای نحوه برخورد با این دختر وجود ندارد.

کریستنسن در دفاع از خود گفته است سعی داشته دختر را دستگیر کند چراکه او شیر بیشتری از آنچه که لازم داشت دریافت کرد و شیر را روی زمین انداخت و پس از عبور از روی آن بیرون رفت.

به گفته خانواده این دختر که اکنون در حال انجام اقدامات قانونی هستند، این دانش آموز که به نام وی اشاره نشده است، دچار بحران روحی و روانی شده و به دلیل اعمال زور پلیس دچار درد بازو و شانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
این 11 سالشه؟
Germany
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
چون بنیانگذاران امریکا بنیاد این کشور را بر خون مظلومان بنا نهاده اند تمامی مسئولین این کشور نیز عیر فساد و تباهی و خصلتهای شیطانی و حیوانی چیزی ندارند . ترامپ بوش ریگان کارتر نیکسون اوباما و جورج واشنگتن و...
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی اصفهان
۱۶:۵۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
ای خاک بر سرتون کنند. وحشیهای متمدن.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
این دختر که 11 سال بیشتره؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
دختره 11 سالشه؟ اون اندازه 25 ساله های ماست که!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
پلیس لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
پلیسهای آمریکایی ، هنوز فکر می کنند ، همه مردم را از کودک تا بزرگ را فاسد و دزد می بینند .
صد البته که دزد و فاسد همان یک درصد هستند که پلیس عاجز است به انها کاری داشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
آمریکایی ها ذاتا حیوان هستند. درست بشو هم نیستند.
آخرین اخبار