نیل ویگان ضمن تاکید بر پایبندی انگلیس به برجام مدعی شد این کشور به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست بلکه به دنبال تغییر رفتار رژیم ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیل ویگان، سفیر انگلیس در فلسطین اشغالی در مصاحبه با شبکه صهیونیستی عاروتص شوع اعلام کرد انگلیس قاطعانه به برجام پایبند است.

سفیر انگلیس در فلسطین اشغالی با تاکید بر مخالفت با اعمال تحریم‌ها علیه ایران مدعی شد: «تحریم‌ها به اقتصاد (ایران) آسیب رسانده در حالی که به طور گسترده‌ای بر رژیم ایران تاثیر نگذاشته و حتی تحریم‌ها باعث شده تا تهران افراطی‌تر شود.»

وی مدعی شد: «انگلیس به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست بلکه به دنبال تغییر رفتار رژیم ایران است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
فقط وعده و وعيد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
جناب نیل ویگان:این اظهارات سخیف شما یعنی چه؟؟
1) یعنی اینکه: رژیم "اشغالگر صهیونیستی اسرائیل" را به رسمیت بشناسیم؟؟؟و دیگر "مرگ بر اسرائیل" نگوئیم؟!
2) یعنی اینکه:شیطان بزرگ آمریکا را دوباره پس از 40سال و اندی بر سر چاههای نفت و گازمان میهمان کنیم؟! و هی مرتب فریاد نزنیم که:"مرگ بر آمریکا"؟؟
3) یعنی اینکه: در هر کجای کره زمین آمریکا و متحدان سنتی اش ( انگلیس-فرانسه-آلمان-اعراب مرتجع وهابی و سلفی....)ملتهای مظلوم و بی پناه را قتل وغارت کردید و کشتارهای دسته جمعی براه انداختید تا منقطع النسل شوندو در گورهای دسته جمعی دفن کردید.....که همیشه هم جمعیت مسلمانان جهان را شامل میشود مانند مسلمانان میانمار-مانند بوسنی و مسلمانانش و مسلمانان یمن و مانند مسلمانان قاره پهناور آفریقا......که در هر کجا و هر نقطه ای از جهان با یک بهانه و با یک سناریوی برنامه ریزی شده دقیق توسط سرویس های اطلاعاتی و امنیتی مشترک و همکار با موساد اسرائیل وCIAآمریکا توسط دسته ای از عوامل محسوس و نامحسوس شما در حال اجراء است سکوت کنیم؟! و از مظلومان جهان ولو اینکه مسلمان هم نباشند حمایت نکنیم؟! آخر منظورتان چیست؟!
اظهار اراجیف سخیف شما اگر مداخله در امور یک کشور مستقل و دارای استقلال نیست پس چیست؟؟ هان؟! اگر منظورتان همین امور است که ایران از آنها دست بردارد و تغییر رفتار بدهد!! که هم شما میدانید و هم ارباب تان آمریکا و معلم تان اسرائیل که بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی ایران با تحمل سالها شکنجه و زندان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران و پس از رحلت ملکوتی خود در وصیت نامه الهی و سیاسی خود دائم و مرتب چه در قید حیات و چه پس از رحلتشان مرتب و دم به دم ملت ایران و رجال سیاسی ایران و وکلای مردم ایران در خانه ملت را بر پافشاری بر همین اصول تاکیداً و موءکداً دائم سفارش کرده اند و هرگز ملت ایران از این اصول دست بر نخواهند داشت شما همان بس که نوکری تان را به ارباب تان آمریکا و اسرائیل ثابت کنید و بدون اجازه آنها از تشنگی مفرط هم که هلاک شدید یک لیوان آب ننوشید...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
ایشون و هم دستاشون خیلی بی جا می کنند .
یه مشت دروغ گوی خائنی بیش نیستند
تحریم ها با برجام باید همون ۴ سال پیش برداشته می شد
آخرین اخبار