شاخص بورس اوراق بهادار تهران در سومین روز آذر، با رشد ۱۷۵.۱۲ واحدی به پله ۳۰۶ هزار و ۷۹۷ واحدی رسید.

ببه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در سومین روز آذر، با رشد ۱۷۵.۱۲ واحدی به پله ۳۰۶ هزار و ۷۹۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۷۹ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: رشد ۲ هزار و ۱۶۲ واحدی بورس در ابتدای معاملات 


نماد‌های پر بیننده امروزحکشتی، همراه و وپارس باروند صعودی و شپنا، پارس، شپدیس و خودرو با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ناچیز واحدی به پله ۳ هزار و ۹۵۳ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۱۰ میلیون سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.
 
در معاملات در سومین روز آذر ماه با رشد ۱۵۱ واحدی به پله ۳۰۵ هزار و ۷۷۴ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۳۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۲۲ ریال در بیش از ۳۶۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۹۳ واحد، شاخص بازار دوم ۲۳۴۸ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۶۹۲ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴۶۲ واحد رشد و شاخص بازار اول ۳۴۲ واحد کاهش را تجربه کرد.
 
شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۸ واحدی به پله ۳ هزار و ۹۴۶ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۸۶۸ هزار و ۹۲۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۶ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۵۰ ریال در بیش ۱۷۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۳:۳۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
نت سبزوار وصل ششششششد
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۳:۳۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
نت سبزوار وصل ششششششد
آخرین اخبار