مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۵ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف تریلی با بیش از ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروزسه شنبه ۵ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

 رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان، از کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی  گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی "میل نادر" شهرستان "نیمروز" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "نهبندان-زابل" به یک تریلی‌سوخت‌کش مشکوک شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از این تریلی ۲۵ هزارو ۶۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به توقیف خودرو تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده، روانه دادسرا شد.

کشف بیش از یک تن تریاک درخاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "خاش" خبر داد.

سردار محمد قنبری  گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر مطلع شد.

او  افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با خودروی وانت نیسان آبی در یکی از محور‌های فرعی منتهی به شهر "خاش" در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین بدون توجه به ایست مأموران انتظامی شروع به تیراندازی به سمت خودرو‌های پلیس کردند و با عوامل انتظامی درگیر شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این درگیری که ساعتی به طول انجامید، قاچاقچیان در مواجهه با آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

او  بیان داشت: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی توقیف شده، یک تن و ۲۲ کیلو و ۹۲۴ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند، خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر این بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای کابل برق با ۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل برق با ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت کابل برق در حومه شهر زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: مأموران رسیدگی کننده به پرونده با جمع آوری مدارک ومستندات موجود درصحنه‌های سرقت‌ها و انجام یکسری تحقیقات پلیسی به سارقی سابقه دار، در یکی از روستا‌های اطراف شهر زابل مظنون شدند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با جمع آوری ادله ومستندات کافی و پس از حصول اطمینان، با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

او  بایان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارق علاوه برکشف قیچی‌های مخصوص برش سیم و آلات و ادوات سرقت، مقدار بیش از ۳۵۰ کیلو سیم مسی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در ادامه گفت: متهم ۲۷ ساله که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مدارک پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت در بازجویی‌های تکمیلی به ۷ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار