مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: روز گذشته مأموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین- زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک شدند.

سرهنگ خدایی افزود: ماموران پس از بازرسی دقیق این خودرو ۹ کیلو و ۴۴۵ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

او با اشاره به توقیف خودرو افزود:۲ نفر در این رابطه دستگیرکه پس از تکمیل پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

* دستگیری قاچاقچی مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ به قزوین مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران با تحقیقات بیشتر و انجام گشت‌های نا محسوس فرد مورد نظر را حین انتقال موادمخدر در قزوین شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیرکردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌ی این فرد ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

* کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

سرپرست فرمانده انتظامی بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده چرم سازی به یک دستگاه ولو تانکر دار مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ رشید تبار، ارزش سوخت کشف شده را ۳۳۶ میلیون ریال بیان کرد و گفت: متهم دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قانونی معرفی شد.

*دستگیری سارق زورگیر

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی استان هنگام گشت زنی در سطح شهر قزوین به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و بلافاصله پلاک خودرو را استعلام کردند.

سرهنگ آرش مرادی افزود: با استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای سابقه زورگیری از بانوان کهنسال در استان خوزستان است که بلافاصله خودرو توقیف و راننده دستگیر شد.

او اضافه کرد: با استعلام سوابق مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد سرقت است که پرونده در این خصوص تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.