نظارت دستگاه های اجرایی بر بازار شادگان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: ۷ گروه نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی و بهداشت در ۲ نوبت‌کاری نظارت و پایش قیمت‌ها را در این شهرستان برعهده دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر ناصری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: ۷ گروه نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت، فرمانداری، راهنمایی و رانندگی، دامپزشکی، اتاق اصناف و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲ نوبت‌کاری نظارت و پایش قیمت‌ها را در این شهرستان برعهده دارند.

او افزود: برای آرامش بازار تلاش می‌کنیم تا کالایی افزایش قیمت نداشته باشد و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده تخلف از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان برابر قانون با موارد تخلف برخورد کنند.

ناصری با بیان اینکه کالا‌های اساسی به اندازه کافی در بازار شادگان موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار احساس نمی‌شود، بیان داشت: ستاد تنظیم بازار کشور در حال تصمیم‌گیری برای اختصاص سهمیه بنزین به سرویس مدارس و آژانس‌های تاکسی تلفنی از خودروهاست و در این خصوص منتظر ابلاغ مصوبه هستیم.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: تاکنون افزایش قیمتی در بخش کالا‌های اساسی در بازار شادگان مشاهده نشد و در ۲ هفته اخیر حدود ۲۰۰ شکایت مردمی در خصوص افزایش کرایه تاکسی دریافت شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

جلوگیری بر افزایش قیمت ها با نظارت بر بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار