مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۶۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای انجام عملیات راهداری زمستانی در سال جاری تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: این دستگاه‌ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک و سنگین است.

او با اشاره به تشکیل قرارگاه راهداری و حمل و نقل زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این قرارگاه با هدف هماهنگی برنامه‌های عملیاتی و دستورالعمل‌های راهداری زمستانی در مرکز مدیریت راه‌های استان تشکیل و عملیات راهداری زمستانی سالجاری را راهبری خواهد کرد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و ۱۶۹ نفر از عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان نیز در ۵۰ باب راهدارخانه ثابت و ۹۰ گروه راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای ساماندهی شده اند.

علیزاده، راه‌های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تمامی توان خود و با همکاری سایر دستگا‌های ذیربط در زمستان سال جاری با حضور حداکثری در جاده‌های استان اقدام به امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و خودرو‌های عبوری در جاده‌های استان می‌کنند.

انتهای پیام/ک

ماشین آلات راهداری زمستانی در آذربایجان شرقی تجهیز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.