عملیات رزمندگان انصارالله در جیزان و عسیر/مزدوران سعودی خسارات و تلفات سنگینی متحمل شدند

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی در استان‌های جیزان و عسیر موفق به دفع حملات مزدوران سعودی شدند و خسارات و تلفات سنگینی را به صفوف آن‌ها وارد کردند.

عملیات رزمندگان انصارالله در جیزان و عسیر/مزدوران سعودی خسارات و تلفات سنگینی متحمل شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند حملات عناصر مزدور سعودی در استان‌های «جیزان» و «عسیر» را دفع کنند.

شبکه المسیره گزارش داد که طی عملیاتی در استان «عسیر»، ۳ حمله عناصر مزدور سعودی به مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دفع شده است.

این عملیات نیروهای یمنی در منطقه «طخیه» انجام شده و در پی آن تعداد زیادی از مزدوران سعودی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، عملیات دیگری نیز از سوی رزمندگان انصارالله در منطقه «مجازه» استان عسیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

در این عملیات نیز عناصر مزدور سعودی خسارات و تلفات سنگینی را متحمل شدند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان «جیزان» نیز عملیات دیگری علیه مزدوران سعودی انجام دادند. این عملیات در منطقه «ام‌بی‌سی» انجام شده و در پی آن شماری از عناصر مزدور به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

ارتش یمن طی ماه‌های اخیر عملیات خود علیه مزدوران و نظامیان سعودی را افزایش داده و تنها در یک ماه گذشته چند فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف عربستان از سوی نیروهای یمنی ساقط شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار