مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: ۸۲ کیلومتر از ساخت چهار بانده کردن محور ایلام- مهران به اتمام رسیده است و ۲۰ کیلومتر دیگر از این طرح همچنان در دست ساخت است.

۴ بانده کردن جاده ایلام-مهران همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کاظمی مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: ۸۲ کیلومتر از ساخت چهار بانده کردن محور ایلام- مهران به اتمام رسیده است که طول آن از میدان ارغوان تا پایانه مرزی مهران ۱۰۲کیلومتر است که ۸۲کیلومتر آن به صورت ۴خطه اجرا شده و۲۰کیلومتر باقیمانده در قالب سه قطعه در دست اقدام است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام مطرح کرد: در این مسیر پروژه تقاطع غیر همسطح ارغوان با ادامه دیوار کشی و احداث زیرگذر در حال تکمیل شدن است.

او بیان کرد: در قطعه اول حد فاصل روستای مهدی آباد تا تقاطع ماربره ۴ کیلومتر به صورت بزرگراه تکمیل و زیر بار ترافیک قرار دارد و۷ کیلومتر دیگر این قطعه در دست احداث است.

کاظمی اظهار کرد: در این قطعه دو رشته تونل به طول‌های ۷۴۰ و ۸۵۰ متر وجود دارد، حفاری تونل ۷۵۰متری به پایان رسیده و پیمانکار در حال آماده سازی لاینینگ (پوشش بتونی) این تونل بوده و حفاری تونل ۸۵۰ متری نیز با انجام ۵۶۰ متر در حال اجرا است.

اوافزود: قطعه دوم به طول ۱۹ کیلومتر حد فاصل ماربره تا تقاطع صالح آباد است که مجموعاً ۱۵کیلومتر آن تکمیل و زیر بار ترافیک قرار دارد و ۴ کیلومتر باقی مانده نیز در دست اجرا است.

کاظمی مطرح کرد: در ادامه مسیر ساماندهی تقاطع صالح آباد به طول ۲.۵کیلومتر به صورت همسطح انجام گرفته است و تقاطع غیر همسطح آن با پیشرفت ۲۰درصد در دست اجرا است.

او در مورد قطعه سوم اظهار کرد: از صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق ۲۵ کیلومتر به صورت چهار خطه انجام شده و هم اکنون تکمیل پل‌های بزرگ در منطقه کنجانچم در حال اجرا است و اصلاح مسیر رفت نیزدر این منطقه (کنجانچم) به انجام رسیده و برای تکمیل مسیر برگشت نیز در حال برآورد و بررسی اجرای عملیات تکمیلی هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: در روز‌های آینده عملیات اجرایی شش بانده شدن مسیر مهران تا پایانه مرزی و ایجاد مسیر پیاده راه اربعین در کنار این طرح و همچنین احداث تقاطع‌های غیر همسطح کنارگذر‌های مهران را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.