رئیس امور طرح‌ های خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۲۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در شهرستان بروجرد ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کوروش میرزاوند رئیس اداره امور طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۲۳ فرصت شغلی با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای مددجویان تحت حمایت در شهرستان بروجرد ایجاد شده است.

کوروش میرزاوند با اشاره به حمایت‌های این نهاد از واحد‌های تولیدی کوچک مددجویان اظهار داشت: آموزش و هدایت شغلی با پرداخت تسهیلات آسان و ارزان از سیاست‌های اجرای طرح خوداشتغالی است.

او با تاکید بر استعداد یابی و ظرفیت‌های بومی منطقه به عنوان فرصت تولید و کارآفرینی بیان کرد: مشاغل رسته‌های صنایع دستی، دامپروری، کشاورزی، شیلات و کسب و کار‌های نوین از ظرفیت‌های ایجاد کسب و کار موفق در بروجرد محسوب می‌شود.

رئیس اداره امور طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان به تخصیص۱۸۲ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال به شهرستان بروجرد در سال ۹۸ خبر داد و افزود: این مقدار فرصت شغلی با استفاده از منابع بانکی، اشتغال روستایی، هم افزایی مهر امید و تعامل با کارفرمایان ایجاد شده است.

میرزاوند یادآور شد: زنان سرپرست خانوار با اولویت و ضمانت آسان بر اساس شرایط محیطی، علاقه مندی، استعداد و تخصص فنی و فرزندان خانوار‌های تحت حمایت می‌توانند بدون مراجعه حضوری از طریق سایت eemdad.ir تقاضای ایجاد مشاغل را به این نهاد اعلام کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار