نوبخت:

بیش از ۲۲۰۰ واحد مسکن، آماده تحویل به خسارت‌دیدگان از سیل است

معاون رئیس جمهور گفت: ۲ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، آماده تحویل به خانواده‌های خسارت‌دیده از سیل ابتدای سال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های خسارت‌دیده در سیل ابتدای امسال، گفت: ۲ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی در کشور آماده تحویل به خانواده‌های خسارت‌دیده ناشی از سیل در ابتدای امسال است.

او ادامه داد: دولت نمی‌تواند نسبت به خسارتی که بخش زیادی از مردم کشور دیده‌اند بی‌تفاوت باشد، بنابراین مصوبه‌ای برای پرداخت تسهیلات بلاعوض به خسارت‌دیدگان تصویب کرد و در حال حاضر بخشی از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
 
 او با بیان اینکه خسارت سیل ابتدای امسال ابعاد گسترده‌ای داشت، ادامه داد: خسارت این سیل ۳۸۰ هزار میلیارد ریال بود که دولت طی مصوبه‌ای بخشی از این خسارت را به صورت بلاعوض و بخشی از آن را با پرداخت وام کم بهره جبران کرد.

معاون رئیس جمهور گفت: پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره در شرایطی صورت گرفت که دولت از نظر مالی با مشکلاتی مواجه بود، با این حال دولت علاوه بر جبران این خسارات تاکنون ۳۹۵ هزار میلیارد ریال برای حوزه‌های زیرساختی کشور مانند ساخت بزرگراه‌ها و راه آهن هزینه کرده است.

 در این مراسم ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی بازسازی شده در بردسکن با حضور معاون رئیس جمهوری، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید و ۲۲۳ هزارومین جلد سند روستایی استان اهدا شد.
 


 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
قبلا می‌گفتن دروغ ۱۳ و در سال یک بار بود
اما الان ممکنه یه روز در سال پیدا بشه که دروغی نشنوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۷ دی ۱۳۹۸
اکر با حساب ئ کتاب و برنامه ریزی شده، محل ساخت خونه تعیین کنید، الان اینقدر خسارت نباید بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۷ دی ۱۳۹۸
خوب بسته معیشتی کو ؟
آخرین اخبار