سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بر اساس تمهیدات اتخاذ شده توزیع سیلندر‌های گاز مایع در مرکز استان به روال عادی برگشته است.

توزیع سیلندر‌های گاز مایع در زاهدان ساماندهی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هم اینک بر اساس تمهیدات اتخاذ شده توسط این معاونت و فرمانداری زاهدان توزیع سیلندرهای گاز مایع در مرکز استان به روال عادی برگشته است.

او افزود: پیگیری مستمر و روزانه تامین و حمل گاز موردنیاز به سیستان و بلوچستان، تسریع در استقرار خودرو‌های حامل سیلندر‌های گاز مایع در محل‌های مشخص شده برای توزیع و نظارت مستقیم بر شارژ و توزیع سیلندر در محل شرکت‌های پرسی ایران‌گاز و الیاس‌گاز از مهم‌ترین اقدامات برای ساماندهی توزیع گاز و از بین رفتن صف‌های طولانی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور سهولت و نظارت بر ارائه گاز به مردم استان خودرو‌های عرضه‌کننده گاز به دستگاه کارت خوان و دستگاه جی پی اس (gps) مجهز شدند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس نظارت‌های اعمال شده مقرر شد مراجعات دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای شارژ سیلندر به محل شرکت هابعد از ساعت ۱۱ و پس از اتمام توزیع سیلندر‌های گاز در سطح شهر انجام شود تا این موضوع باعث کاهش سرعت روند توزیع و معطلی شهروندان نشود.

 زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با جمعیتی حدود ۷۰۰ هزار نفر همواره نگرانی‌های خاص خود را در زمینه تامین سوخت داشته است که برخی‌ها ادعا می‌کنند با افزایش قیمت و اصلاح مدیریت مصرف بنزین بسیاری از رانندگان سوخت خودرو‌های خود را از بنزین به گاز مایع (LPG) تغییر داده اند و از طرفی با توجه به تفاوت فاحش قیمت موادسوختی در آنسوی مرز‌های سیستان و بلوچستان برخی افراد سهمیه نفت سفید خود را می‌فروشند و برای گرما و پخت و پز از گاز مایع استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار