مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروزچهارشنبه ۱۱ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف بیش از ۲۵ هزارلیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکر دارخبر داد.

سرهنگ  حمید رضا اکبری  گفت: روز گذشته مأموران پاسگاه انتظامی شهید بهشتی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲۵ هزار لیتر نفت کوره قاچاق و خارج ار شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: در این راستا کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلالگران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد. 

سارق مسلح به دام افتاد 

با اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر سارق مسلح وجه نقد با ۶ فقره سرقت به دام افتاد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی تماس ۱۱۰ یکی از شهروندان و اعلام او مبنی بر سرقت وجه نقد و گوشی تلفن همراه وی توسط یک سارق مسلح موتورسوار، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ ایرانشهر قرار گرفت.

او افزود: با دریافت این خبر بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ به محل اعزام و با دریافت مشخصات کلی از این سارق به گشت زنی در محل پرداخته و در کمتر از نیم ساعت سارق مسلح را داخل یکی از خیابان‌ها سوار بر یک دستگاه مورتوسیکلت مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: این سارق مسلح به محض روئیت خودروی پلیس، قصد متواری شدن از محل را داشت که با عکس العمل سریع مأموران دستگیر شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کمری در بازرسی بدنی از سارق خاطر نشان کرد: متهم که توجیهی برای حمل سلاح گرم نداشت پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه در شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

او  خاطر نشان کرد متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در"چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از دستگیری ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان چابهار به همراه سایر یگان‌های انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر را طی هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

او  افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شدند و ضمن جمع آوری ۳۷ معتاد متجاهر و دستگیری ۵ خرده فروش مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

دستگیری سارقان موبایل قاپ با ۱۹ فقره سرقت

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ با ۱۹ فقره سرقت گوشی تلفن همراه خبر داد.

سردار  احمد طاهری گفت: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی در محدوده پلیس راه "زاهدان – بم" توسط سرنشیان یک دستگاه موتورسیکلت، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان زاهدان قرار گرفت.

او افزود: مأموران در تحقیقات خود دریافتند که سارقان به وسیله یک موتورسیکلت با پرسه زنی در محلات خلوت طعمه‌های خود را انتخاب و در فرصتی مناسب اقدام به ربایش تلفن همراه آن‌ها می‌کنند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و دستگیری سارقان، واحد‌های گشت ویژه‌ای راه اندازی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، بیان داشت: روز گذشته یکی از واحد‌های گشت فعال در محدوده پلیس راه زاهدان – بم یک دستگاه موتورسیکلت را که ترک نشینان آن قصد ربایش گوشی تلفن همراه یک شهروند را داشتند مشاهده و در عکس العملی سریع و غافلگیرانه با توقیف موتورسیکلت هر ۲ ترک نشین آن را دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به کشف ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه بهمراه چند تیغه سلاح سرد در بازرسی بدنی از متهمان گفت: درتحقیقات علمی صورت گرفته، سارقان به ۱۹ فقره موبایل قاپی با این روش در شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

او  خاطر نشان کرد هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار