رئیس هیئت فوتبال کرمان؛

شهرداری در لیگ برتر استان تیم داری می‌کند

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از صحبت با شهردار، اعضای شورای شهر کرمان با همراهی هیئت فوتبال شهرستان کرمان برای ادامه تیم‌داری شهرداری در لیگ برتر استان و حضور در فوتبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست با رئیس و دبیر هیئت فوتبال شهرستان کرمان گفت: نیت مان از روز اول این بود، هیئت شهرستان کرمان را مثل بقیه ی هیئت ها باور کنیم، مستقل بدانیم، مسئولیت و اختبار دهیم و در مقابل مسئولیت بخواهیم.

شهرداری در لیگ برتر استان تیم داری می‌کند

او افزود: با تغییر نگرشی که در هیئت فوتبال استان به وجود آمد، با حضور آقای دادگر، همان برنامه های قبلی مان که اصولی و درست هم بود، را پیاده می کنیم.

قرایی از واگذاری برگزاری مسابقات فوتبال در کرمان به هیئت فوتبال شهرستان کرمان خبر داد و تصریح کرد: این قدم اول ماست که بتوانیم با هیئت فوتبال شهرستان کرمان همکاری کنیم.

او خطاب به اعضای هیئت فوتبال شهرستان کرمان بیان داشت: ما خودمان را از شما جدا نمی دانیم، بلکه یک تیم هستیم که با هم کار می کنیم و این، هم یک ارادت قلبی و هم سازمانیست.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هنوز ارتباطی که بین هیئت استان و شهرستان کرمان وجود دارد به حد مطلوب خود نرسیده، پس باید گذشته ها را کنار بگذاریم، هم اکنون یک افق و یک پنجره جدید باز شده که امیداوریم بتوانیم در این شرایط به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم تا باعث توسعه فوتبال شهر کرمان شویم.

شهرداری در لیگ برتر استان تیم داری می‌کند

قرایی افزود: با این پتانسیلی که در شهر کرمان وجود دارد و با این نگرش، نگاه و فکرهای جدیدی که در هیئت فوتبال استان به وجود آمده است، اطمینان دارم فوتبال کرمان، روزهای خوبی را در پیش رو خواهد داشت.

او با ابراز خرسندی از کار هیئت فوتبال شهرستان کرمان در بخش پایه تصریح کرد: من اخبار شما را دائم رصد می کنم، در پایه ها خوب کار می کنید، کارهایی که شما انجام می دهید، در سطح استان نمی گنجد، در واقع نگرشتان، نگرش خارج استانی و حتی کشوریست.

قرایی از هیئت فوتبال شهرستان کرمان برای کار در بخش پایه قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در بزرگسالان هم کار با همین جدیت جلو رود.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه در فوتسال تا نیم فصل بنا بر تغییر نداریم و همه محکم پای کار می ایستند، بیان داشت: بگذارید فوتسال را تا نیم فصل تمام کنیم، فصل بعد هم این آمادگی را داریم که نیم فصل را تحویل شما دهیم.

قرایی گفت: آمادگی این را داریم که رده ها و لیگ یک را نیز به شما بسپاریم، پس باید با برنامه ریزی مناسب و تشکیل کمیته ای در این زمینه، کار را با جزئیات انجام دهید تا باعث توسعه فوتبال شهر کرمان شود.

شهرداری در لیگ برتر استان تیم داری می‌کند

او در بخش دیگری از سخنانش از تعیین تکلیف باشگاه شهرداری و صحبت با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان با همراهی هیئت فوتبال شهرستان کرمان برای ادامه ی تیم‌داری شهرداری کرمان در لیگ برتر استان و حضور در فوتبال خبر داد.

قرایی ابراز امیدواری کرد: همه دست به دست هم دهیم تا در رسالتی که بر عهده ی ماست، اعتمادی که همه به ما کردند و رأی دادند، بتوانیم جواب همه که رضای پروردگار در آنست را بدهیم.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار