فرماندار سیروان گفت: خروج شهرستان سیروان از بن‌بست جغرافیایی مهمترین خواسته مردم این منطقه است که با ایجاد راه‌های بین شهری محقق می‌شود.

احداث جاده‌های بین شهری سیروان را از بن‌بست خارج می‌کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جواد رحیمی‌مقدم فرماندار سیروان گفت: احداث جاده کوهدشت لرستان - سیروان و تکیمل پروژه قاضی خان - بدره که از طرف سیروان طرح کامل شده و باید از سمت بدره اتمام یابد تا حدود بسیار زیادی در خروج سیروان از بن‌بست تاثیر دارد.

او افزود: همچنین جاده بخش کارزان تا مرکز شهرستان در لومار نیاز به تعریض دارد که با این اقدام علاوه بر تسهیل و روان سازی تردد، میزان تصادف‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

فرماندار سیروان با بیان اینکه سه راهی کارزان یکی از نقاط آسیب‌پذیر استان در بروز تصادفات رانندگی است، اظهار کرد: ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در سه راهی کارزان (تقاطع ارتباطی شهرستان‌های سیروان، چرداول و ایلام) برای کاهش تصادف‌ها در این سه راهی ضروری است.

او بیان کرد: زمینی کردن فیبر نوری شهرستان سیروان، اتصال فیبر نوری و برق شهرستان به مرکز استان را از دیگر دغدغه‌ها و نیاز‌های موجود در این شهرستان است که انجام آن نیازمند همکاری دستگاه‌های مربوطه می باشد.

رحیمی‌مقدم مطرح کرد: تکمیل فاز دوم پروژه پمپاژ آب سد سیمره برای تامین آب اراضی کشاورزی از مطالبه‌های مهم مردم این شهرستان است که فاز اول این طرح تا منطقه زنگوان ایجاد شده است و طبق برنامه فاز دوم آن باید تا اراضی زراعی و باغی بخش کارزان امتداد یابد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.