امام جمعه آبدانان گفت:مردم پشتیبان سپاه و نظام هستند.

مردم پشتیبان سپاه و نظام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری امام جمعه آبدانان در خطبه‌های نماز با اشاره به حوادث اخیر در دو هفته گذشته، شهادت سپهبد سلیمانی را عجز دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ناراحتی مردم از نبود اطلاع رسانی دقیق و صریح در جنگ رسانه‌ای دشمن در خصوص حادثه سقوط هواپیما گلایه‌هایی داشت که باعث ناراحتی خانواده‌های داغدار شد.

امام جمعه آبدانان با اشاره به ۴۰ سال مرزداری و برقراری امنیت توسط نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران اضافه کرد: فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پذیرفتن این خطای انسانی، نشان دادند که با مردم صریح و روشن هستند، اما برخی آشوبگران شیرینی وحدت و یکپارچگی مردم در تشییع سردار شهید سلیمانی را تلخ کردند که حتی باعث دلخوری خانواده‌های داغدار در حادثه سقوط هواپیما شد.

او با تاکید بر خطای انسانی در این حادثه، میدان داری آمریکا و استکبار جهانی در حادثه اخیر را بازی دیگر رسانه‌ای دشمنان اسلام دانست و گفت: حقوق بشر برای این اتفاق بر طبل می‌کوبند، اما برای تحریم دارویی هزاران کودک با بیماری خاص حرفی نمی‌زنند و در چنین شرایطی سفیر خبیث انگلیس در جمع معترضان قرار می‌گیرد که دولت با سفیر انگلیس نباید مدارا و مماشات کند و به عنوان عنصر نامطلوب باید از کشور خارج شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجیلری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرآیند انتخابات در روز‌های اخیر، از مردم و به ویژه کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی خواست به قانون پایبند بوده و به هیچ وجه به هر نحوی شورای نگهبان را مورد هجمه قرار ندهند که خلاف قانون است و مهم‌ترین نکته در انتخابات، اصلح بودن و ولایی بودن حائز اهمیت است.

او در ادامه بیان کرد: سیل سیستان و بلوچستان در این فضای رسانه‌ای مورد غفلت قرار گرفت که نیاز است همه با توان چندبرابری به سیل زدگان کمک شود.

امام جمعه آبدانان در پایان از گرانی و نظارت بر قیمت‌ها در بازار گلایه کرد و خواستار توجه بیشتر به بازار این شهرستان شد.

او در پایان از مسوولان استانی و کشوری خواست که در سفر رییس جمهور به استان، شهرستان آبدانان مورد توجه قرار گیرد و این سفر برای شهرستان نیز عایدی داشته باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.