تشکیل نخستین کانون خبرگان کشاورزی لرستان

سرپرست تعاون روستایی لرستان گفت: نخستین کانون خبرگان کشاورزی استان با هدف کمک به افزایش بهره وری و راندمان تولید در این بخش تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نادر زهره‌ای سرپرست تعاون روستایی لرستان روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری انتخابات نخستین کانون خبرگان کشاورزی لرستان افزود: با توجه به اینکه اقتصاد استان بر پایه کشاورزی استوار شده باید به دنبال راهکار‌های نوین برای توسعه و ارتقای آن باشیم که یکی از روش‌های تحقق این مهم، انتقال دانش و تجربیات است.

او استفاده از تجربیات و دانش اکتسابی خبرگان کشاورزی را سرمایه بزرگی برای تحول این بخش دانست و ادامه داد: گسترش تشکل‌های تولیدی، خدماتی، آموزشی و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و بهره برداران با کمک این کانون انجام می‌شود.

سرپرست تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: در این راستا کانون خبرگان کشاورزی با حضور برگزیدگان فعال این حوزه و به منظور انتقال تجربیات به سایر کشاورزان و ارتقای کمی و کیفی محصولات فعالیت می‌کند.

زهره ای گفت: منوچهر مرادعلیوند، همایون سالاری، اکبر میرزایی، ولی الله نباتی و داریوش یاراحمدی به عنوان اعضای اصلی کانون خبرگان کشاورزی لرستان انتخاب شده اند.

بیش از ۱۳۰ هزار بهره بردار کشاورزی در لرستان وجود دارد و سالانه بیش از ۲.۵ تن انواع محصول باغی، زراعی و شیلات در این استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار