استاندار آذربایجان‌شرقی عزت و اقتدار انقلاب را ناشی از حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها دانست و تأکید کرد که ملت ایران همچنان پای‌بند آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عزت و اقتدار انقلاب را ناشی از حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها دانست و تأکید کرد که ملت ایران همچنان پای‌بند آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۴۲ با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) جوانه زد و در بهمن سال ۱۳۵۷، با نصرت الهی، وحدت مردم و جان‌فشانی شهدای انقلاب به بار نشست، افزود: نهال انقلاب اسلامی امروز بعد از چهل و یک سال، به درختی تناور تبدیل شده است که ثمرات بی‌بدیل آن در سطح منطقه و جهان خودنمایی می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی، ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و استبداد شاهنشاهی رها ساخت و کرامت، استقلال و آزادی واقعی را برای آن‌ها به ارمغان آورد. این انقلاب، دست چپاول‌پیشگان و غارت‌گران را از منابع سرشار ایران عزیز کوتاه کرد و به همین خاطر است که از اولین روز‌های پیروزی، با انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشار‌ها مواجه بوده است. اما به یاری خداوند، مقتدرتر از همیشه ایستاده و با پشت سر گذاشتن دوران‌های سخت، در گام دوم خود، به مرحله تمدن‌سازی رسیده و به پشتیبان و الگوی ملت‌های منطقه تبدیل شده است.

او با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، ناشی از حضور حماسی مردم در برهه‌های حساس بوده است؛افزود: همواره خروش این مردم بوده که دشمنان را از فکر دست‌اندازی به این آب و خاک مایوس کرده و توطئه‌های آنان را نقش بر آب ساخته است.

پورمحمدی افزود: ملت نجیب ایران امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان خواهند داد که به‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و دشمنی‌ها و برخی کاستی‌های موجود، با همان شور و شوق روز‌های نخستین، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

او با بیان اینکه امسال بخشی از ثمرات انقلاب اسلامی را در قالب هزاران پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در تمامی نقاط میهن عزیز اسلامی شاهد خواهیم بود،افزود: در استان آذربایجان شرقی نیز ۱۳۵۶ پروژه به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

پور محمدی گفت: پیش از این نیز در ۲ سفر رییس جمهوری به استان در سال جاری، بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه تقدیم مردم استان شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت، فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم استان تبریک گفته و توفیق همه مسوولان و کارگزاران نظام را در خدمت‌گزاری بیشتر و شایسته‌تر به ملت بزرگ ایران آرزو کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.