پیش بینی ۲۰۶ شعبه اخذ رای در فریمان، سرخس، احمد آباد و رضویه

رئیس حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، بخش‌های احمد آباد و رضویه گفت: برای جمع‌آوری آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس، تعداد ۲۰۶ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

عباسعلی صفایی رئیس حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، بخش‌های احمد آباد و رضویه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای جمع‌آوری آراء واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ۲۰۶ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

او ادامه داد: در دوره گذشته انتخابات مجلس تعداد صندوق‌های اخذ رای ۱۹۱ شعبه بود که این تعداد شعب در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به میزان هفت و نیم درصد رشد پیدا کرده و تعداد شعب را افزایش دادیم.

رئیس حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، بخش‌های احمد آباد و رضویه گفت: از میزان ۲۰۶ شعبه اخذ رای در انتخابات امسال، تعداد ۹۹ شعبه ثابت و ۱۰۷ شعبه سیار خواهد بود که آراء واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع آوری خواهند کرد.

صفایی به اشاره به  موضوع تخریب کاندیدا‌ها از سوی برخی از هواداران در شبکه‌های اجتماعی ، افزود: چنانچه داوطلبین و نامزد‌های این دوره نسبت به این موضوع اعتراض دارند باید طبق قانون جرایم انتخاباتی، اعتراض نموده تا موضوع فوق از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار